• No results found

Batavia. 17 Mei 1930

In document MICROFORM: SHELF SIGNATUUR (pagina 176-180)

I'

11

'!

I

,.

I

74

REKEST-REKEST BOEAT OEROESAN

Rek cs tNo. 35.

MINTA IDJIN PASANG D.\POER PEROTIflN.

Kapada Gemeente Bouwpolitie

di

Tangerangscheweg Bat.- C

Jang bertanda tangan di bawah ini bernama Tan Beng Hian. orang dagang tingga! di Peinsenlaan. Batavia:

jang dengen sagala hor mat hatoerken permoehoenan pada Padoeka Toean. kerna berhoeboeng dengen niatan boeat diriken winkel roti. jang bertanda tangan moehoen di bei idjin aken pasang satoe dapoer boeat panggang roti. dalem roemanja.

jang dap\Jer terseboet aken terbikin dari batoe dan tembok. tingginja 11/2 dan besarnja 2 Me(er pasegi, menoe·

roet sabagimana modelnj.s dapoer2 pembakaran roti jang blasa, dan sabagi oempannja api aken dipake sadja kajoe bakar;

jang boeat ini pakerdjaän nanti dilakoeken dengen resik dan radjin. menoeroet sabagimana atoeran-atoeran jang memang ada ditetepken oleh Gemeente. dan winkel terseboet sekarang aken didjadiken djoega roema tinggal oleh jang bertanda tangan di bawah ini;

jang achirnja diharep Padoeka Toean nanti soeka mem-bri idjin permoehoenan dia tas.

Dengen sagala hor mat : W.g. TAN BENG HIAN.

Batavia.

17

Mei

1930.

.~

-DAGANG ATAWA PEROESAHAN 75

KATERANGAN:

Rekest ini moesti toelis di atas zege! f J.50 dan kirlm pada adres di atas dengen aangeteekend.

Sasoeda permoehoenan ini ditrima. orang Gemeente Bouwpolitie jang dititahken oleh pembesarnja nanti dateng ka !toe roema aken preksa kaädaännja tempat jang hendak dibikinken dapoer. Djikaloe ternjata tida ada halangan.

permoehoenan terseboet nanti diloeloesken dan ongkos-ongkos baeat kaloearnja itoe perkenan. moesti ditanggoeng ol eh orang jang madjoeken ini permintaän.

Boeat boeka winkel roti dan laen-Iaen winkel. per-kenannja moesti diminta dari Burgemeester; tapi pemb.ikinan dapoer boeat panggang roti. masak goela stroop. reboes pakean oento~k binatoe dan laen-Iaen. permoehoenannja moesti dikirim pada Gemeente Bouwpolitie jang memang diwadjibken mengoeroes itoe kaperloean.

i

I

1

i'

1

76 REKEST-REKEST BOEAT OEROESAN.

Rekest No. 36.

MINTA IDJIN BOEK A RESTAURANT.

Kapada

Padoeka Toean Burgemeester di

Soerabaja.

Dengen hormat. jang hertanda tangan di bawah ini bernama Oeij Ngouw Tjiauw. pakerdjaän dagang. tinggal di Tjantian. Soerabaja:

bahoewa den gen illi moehoen Padoeka toean ampoenja perkenan. soepaja pada jang bertanda tangan di bawah ini dibri idjin memhoeka restaurant. dalem mana s'ilaennja men-djoeal nasi dan roepa-roepa makanan Tionghoa dan Europa.

djoega ada djoeal bier. aerbelanda dan laen.laen poela minoeman jang hoekan termasoek minoeman keras;

baboewa roema jang aken didjadiken restaurant letaknja di Tjantian No. 204. jang ada didjadiken djoega roema tinggal; dan boeat goena kaperloean di atas. semoea perkakas dan perabot ada tloekoep. pelajanan dan masakan nanti dikerdjaken dengen radjin dan resik:

bahoewa segala aroeran·atoeran boeat restaurant oleh jang bertanda tangan di bawah ini nanti ditoeroet den gen betoef. maka achirnja mengharep Padoeka Toean ampoenja kaädilan boeat mengaboelken permoehoenan di atas.

Dengen sagala hormat : W.g. OEI} NGOUW TJIAUW.

Soerabaja. 30 September 1929.

c _ _ _

DAGANG ATAWA PEROE5AHAN. 77

KATERANGAN:

Rekest ini moesti toelis di atas zegel f l.SO dan kirim dengen aangeteekend pada adresnja Burgemeester atawa Gemeente di itoe tempat. Djikaloe dalem itoe restaurant hendak didjoeal djoega arak. brenuie atawa whisky. jang termasoek minoeman keras. boeat itoe haroes dikasi ma soek laen rekest sendirian. tida boleh didjadiken satoe sama per-moehoenan di atas. atawa laen-Iaen permintaän.

Berhoeboeng dipegangnja lebi keras idjin boeat mendjoeal minoeman-minoeman keras.maka dalem permoehoenan begitoe haroes diseboetken terang. apa arak-arak dan bren die itoe didjoeal entjeran atawa botolan sadja.

Samantara di tempat·tempat jang belon ada Gemeente dan tida ada Burgeme.ester. rekest terseboet boleh kirim sadja pada Regentschap atawa pada Assistent Resident dalem itoe bilangan.

---78 REKEST.REKEST BOEAT:

Rekest No. 37

MINTA IDJIN KALOEARKEN PERMAENAN

DI

WAKTOE PESTA TJAPGOMEH.

Kapada

Padoeka Toean Burgemeester di

Batavia Centrum.

Adapoen jang bertanda tangan di bawah ini bernama Lie Kim Siok, pakerdjaän letterzetter. tinggal di Patekoan.

Batavia;

adapoen bGeat menambaken sedikit pengasllan, Inl taon poenja pesta Tjapgomeh jang bakal dirajahken. jang ber·

tanda tangan di bawah ini ada niatan boeat mengeloearken permaenan dengen mengambil lelakon ringkes dari riwajatnja Gang Liang Boen. soeatoe tjerita dahoeloe kala jang ter-djadi di Betawi;

adapoen permaenan terseboet dirameken dengen gam·

bang dan kromong, jang nanti mengamen di sasoeatoe roe·

ma kapoenjaäunja orang Tionghoa. dengen pembajaran menoeroet prikawelasan ha ti dari toean-toean roema jang dikoendjoengi ;

adapoen lantaran permaenan ini soeda diadjar terlebl siang, maka idjin boeat ini dimoehoen Padoeka Toean soeka briken teritoeng moela i dari 24 Janauri sampe 8 Februari 1930. soepaja di maleDlan Taon Baroe Tionghoa jang ter·

djato pada 2i Januari, permaenan terseboet bisa moeIal kaloear mangamen sampe di achirnja pesta Tjapgomeh di Paalmerah. jang djato di hari 16 dari penanggalan Tionghoa.

atawa 8 Februari 1930 jang' aken dateng ;

DAGANG ATAWA PEROESAHAN. 79

adapoen dengen sagala hormat menghare,) Padoeka Toean ampoenja kaädilan dan kamoerahan hati. soepaja permc.ehoenan jang ters~bo~t di atas bisa dikaboelken.

Dengzn sagala hormat : W.g. LlE

KIM

SlOK.

BatavÏfJ,

f lanuar[

1930.

KETERANGAN:

Rekest ini moesti toeHs di atas zegel f 1.50 dan kirim dengen aangeteekend pada adres jang terseboet dia tas.

Jang teroetama haroes diterangken jalah: matjemnja per.

maenan. seperti soenglap, dangsoe. wajang kromong. wajang wong atawa najoeban. Kaloe komedi opera. seboet djoega lelakonnja. oepama Aladin dengen Pelita Adjimat. AHbaba dengen iO Kawanan Penjamoen, dan laen-Iaen poela sa.

baginja.

Samantara boeat tetar.ggapan-tetanggapan ketjil jang dalem sarombongan tjoema terdiri dari bebrapa orang. boleh tida oesah minta perkenan. sebab permaenan ketjil jang pemba-jarannja !ida sebrapa, djika moesti ma~oek dan menoenggoe kaloearnja idjin, djadi terlaloe rewel, boeang tempo dan onkos pertjoema; se:!eng laen .Iaen permaenan jang lebi besar rombongannja poen. sebenernja boleh troesa minta lIoe, sebab pertoendjoekan boeat ngamen selama hari-hari taon baroe.

80 REKEST-REKEST BOEAT OEROESAN Rek est No. 38.

MINfA IDJIN BOEKA C.~FE BILJART.

Kapada

Padoeka Toean Burgemeester

di Krawang ..

Dengen hormat. jang bertanda tangan di bawah ini bernama Goei Tong len. pakerdjaän djoeal kopi dan koewe-koewe. tinggal ui Tjinangoh. Krawang;

bahoewa boeat menambaken pengasilan dari dagangan-nja jang ketjil, moehoen Padoeka Toean soeka membri idjin pada jang bertanda tangan di bawah ini boeat memboeka cafè biljart dalem satoe roema jang pernahnja sebla-menjebla dengen wareeng kopi terseboet;

bahoewa dalem itoe café aken di boeka djoega satoe.

buffet. dimana aken didjoeal matjem- matjem sigaret en sigaren. aerblanda dan limonade, dan laen·laen poel a barang jang tiada termasoek dalem larangan;

bahoewa menginget jang letaknja roema boe.a! cafè adanja di paling oedjoeng dan tiada ada lag i laen-laen roema jang di tinggalin. djadi maski bagimana rame djoega orang lang dateng bersoeka·soeka men jo dok bola. tiada sekali membikin terganggoe kasenangannja tetangga-tetang-ga di wak toe siang atawa malem;

DAGANG ATAWA PEROE)AHAN. 81

-bahoewa café ini aken terboeka di waktoe slang, sampe dl wak toe malem salaat.laatnja djam 12, atawa boleh djadi djoega terlebi siani) aken ditoetoep, djikaloe sepih dan tiada ada jang dateng ;

bahoewa sagala atoeran jang telah ditetepken boeat café·café biljart. oleh jang bertanda tangan nanti ditoeroet dengen betoeI. maka achirnja diharep Padoeka Toean ampoenja kaädilan. soepaja permoehoenan di atas bisa dikaboelken.

Di!:ngeD sagala hor ma! : W. g. GOEI TONG IEN

Krowong. 23 April /93/.

. KATERANGAN:

Rekest ini moesti toeli5 di atas zegel f 1.50 dan kirim den gen aangeteekend pada adres jang terseuoet di atas.

Kaloe jang wadjib rasa tida halangan dan di deket-deket sitoe tida ada tetangga j'!ng madjoeken kaberatan lantaran djadi berisik atawa riboet, permintaän ini tentoe ditrima.

Sebab permaenan bola dalem café biljart poen 'dianggap ada satoe kaplesiran jang tida berbahaja.

82 RE'KEST-REKEST BOEAT OEROESAN Rek'e 5 t . No.' 39.

'.

In document MICROFORM: SHELF SIGNATUUR (pagina 176-180)