• No results found

Dit boek is van: ... Het leukste. TO-DOe boek!

N/A
N/A
Protected

Academic year: 2022

Share "Dit boek is van: ... Het leukste. TO-DOe boek!"

Copied!
21
0
0

Bezig met laden.... (Bekijk nu de volledige tekst)

Hele tekst

(1)

TO-DOe Het leukste boek!

Dit boek is

van:

...

(2)

!!

TO-DOe!

verrassing kado lijstje

verjaardag

tekenen spel ToyToy feest

Kadoooo tjes!

Maar wat zit erwelk kadootje? in Verbind me

t een lijn.

Verbind de cijf ers en zie welk dier er tevoorschijn komt.

Help ToyToy alle woorden te zoeken, alle lijnen te verbinden en kadootjes te ontcijferen.

Ga op zoek naar alle verstopte

woorden en str eep ze door.

K A

D O

E E S T

E V R R S A S I G N L

J I S J T E

S P E L

T O Y T O Y

E V J R A A D R G A T

E K E N E N Z X

P L S P F L R

S L G R

T

(3)
(4)
(5)

1

2

3 4

5

1

2

3

4 6 5

7 9 8

10

© 202 Acamar Films Ltd.

© 202 Acamar Films Ltd.

(6)

CITY_1HY20_APAC_LEAFLET_MISSION_CARD_1_HI.pdf 1 29/10/2019 1:43 PM

(7)

Little Tikes is part of the MGA Entertainment Group with registered offices at 50 Presley Way, Crownhill, Milton Keynes, MK8 0ES. Company Number: 05653082.

Colour in your very own Cozy Coupe® Kleur je eigen Cozy Coupe in!

1_HI.pdf 1 29/10/2019 1:43 PM

(8)

H T U A G L P W B L G N S G A P K U I D u P M A K S T L E S R T L F

F

p L T I B C O I W P I O O p U R G M H N J

B I K C B J y C A F X O P B L R T R U C K U I H B M U A B A W O T N I J L M E M M A G A A F E C N L E I R E P N Z T S C H I L D P A D L E I A O T I A E B A B Y S L R

R A N P Z D N B

N

S K D E Y B T

D U P R I S E s L C F M O B S J K T

T

L I M T I O T R L A E O C o P U S E W C U I K T D F H U L E A F H N S C H C B E O V L I E G T U I G

Prinses Octopus

Glijbaan Auto

Schommel Vliegtuig

Piraat Zandbak

Puppy Baby

Truck Schildpad

WOORDZOEKER

Help jij Cozy om alle

woorden te vinden?

(9)

PIZZA

BREAK!

Solution on reverse.

De boeven ontsnappen! Gebruik de ruimte hieronder om jouw politieauto af te maken en help mee om de boeven te vangen.

(10)
(11)

Huidskleur Geel

Roze Roze

Kleur de veren met de noten in de juiste kleur.

Velden zonder noten blijven wit.

Grijs

Rood

(12)

POKÉMON VERBORGEN OBJECTEN

Kun jij de acht verborgen objecten vinden?

(13)

WOORDZOEKER

De Elektrisch-type Pikachu probeert een groot aantal

andere Elektrisch-type Pokémon te herinneren. Help

Pikachu door de onderstaande Pokémon te vinden.

(14)

SPELREGELS

Doel van het spel:

1) Voorbereiding:

Schud de kaarten door elkaar en geef iedereen die mee doet een kaart. Zorg ervoor dat deze op de kop op tafel ligt, niet spieken! Leg de overige kaarten op een stapel en plaats deze in het midden van de tafel met de symbolen naar boven.

2) Hoe speel je het spel?

Aan het begin van het spel draait iedereen op hetzelfde moment hun kaart om. Dit is het moment dat jij en je medespelers razendsnel hetzelfde symbool moeten vinden tussen je eigen kaart en de zichtbare kaart op de stapel. Degene die als eerste het gelijke symbool vindt én benoemt, mag de kaart van de stapel pakken en op zijn

SPELREGELS

(15)

SPELREGELS

Doel van het spel: Verzamel de meeste kaarten!

Voorbereiding:

Schud de kaarten door elkaar en geef iedereen die mee- doet een kaart. Zorg ervoor dat deze op de kop op tafel ligt, niet spieken! Leg de overige kaarten op een stapel en plaats deze in het midden van de tafel met de symbolen naar boven.

Hoe speel je het spel?

Aan het begin van het spel draait iedereen op hetzelfde moment hun kaart om. Dit is het moment dat jij en je

SPELREGELS

Verzamel de meeste kaarten!

Schud de kaarten door elkaar en geef iedereen die mee- doet een kaart. Zorg ervoor dat deze op de kop op tafel ligt, niet spieken! Leg de overige kaarten op een stapel en plaats deze in het midden van de tafel met de symbolen

Hoe speel je het spel?

Aan het begin van het spel draait iedereen op hetzelfde moment hun kaart om. Dit is het moment dat jij en je medespelers razendsnel hetzelfde symbool moeten vinden tussen je eigen kaart en de zichtbare kaart op de stapel. Degene die als eerste het gelijke symbool vindt én benoemt, mag de kaart van de stapel pakken en op zijn

SPELREGELS

SPELREGELS

Doel van het spel: Verzamel de meeste kaarten!

1) Voorbereiding:

Schud de kaarten door elkaar en geef iedereen die mee- doet een kaart. Zorg ervoor dat deze op de kop op tafel ligt, niet spieken! Leg de overige kaarten op een stapel en plaats deze in het midden van de tafel met de symbolen naar boven.

2) Hoe speel je het spel?

Aan het begin van het spel draait iedereen op hetzelfde

SPELREGELS

(16)

2

2

kunt spelen, elk met eigen regels.

3) Hoe win je het spel?

De speler met de meeste kaarten wint het spel.

Let op: Dit is een demo boekje. De spelletjes zijn niet waarheidsgetrouw maar geven je een goed beeld hoe het spel werkt. Veel plezier met deze proefversies!

Doel van het spel: Verzamel de meeste kaarten!

1) Voorbereiding:

Schud de kaarten door elkaar en geef iedereen die mee doet een kaart. Zorg ervoor dat deze op de kop op tafel ligt, niet spieken! Leg de overige kaarten op een stapel en plaats deze in het midden van de tafel met de symbolen naar boven.

2) Hoe speel je het spel?

Aan het begin van het spel draait iedereen op hetzelfde moment hun kaart om. Dit is het moment dat jij en je medespelers razendsnel hetzelfde symbool moeten vinden tussen je eigen kaart en de zichtbare kaart op de stapel. Degene die als eerste het gelijke symbool vindt én benoemt, mag de kaart van de stapel pakken en op zijn eigen kaart leggen. Zodra de kaart is gepakt, ligt er weer een open kaart klaar met nieuwe symbolen. Speel verder totdat alle kaarten van de stapel geraden en verdeeld zijn!

Er zijn 5 verschillende mini-spelletjes die je met Dobble kunt spelen, elk met eigen regels.

3) Hoe win je het spel?

De speler met de meeste kaarten wint het spel.

Let op: Dit is een demo boekje. De spelletjes zijn niet

waarheidsgetrouw maar geven je een goed beeld hoe het

spel werkt. Veel plezier met deze proefversies!

(17)

2

SPELREGELS

Doel van het spel: Verzamel de meeste kaarten!

1) Voorbereiding:

Schud de kaarten door elkaar en geef iedereen die mee- doet een kaart. Zorg ervoor dat deze op de kop op tafel ligt, niet spieken! Leg de overige kaarten op een stapel en plaats deze in het midden van de tafel met de symbolen naar boven.

2) Hoe speel je het spel?

Aan het begin van het spel draait iedereen op hetzelfde moment hun kaart om. Dit is het moment dat jij en je medespelers razendsnel hetzelfde symbool moeten vinden tussen je eigen kaart en de zichtbare kaart op de stapel. Degene die als eerste het gelijke symbool vindt én benoemt, mag de kaart van de stapel pakken en op zijn eigen kaart leggen. Zodra de kaart is gepakt, ligt er weer een open kaart klaar met nieuwe symbolen. Speel verder totdat alle kaarten van de stapel geraden en verdeeld zijn!

Er zijn 5 verschillende mini-spelletjes die je met Dobble kunt spelen, elk met eigen regels.

3) Hoe win je het spel?

De speler met de meeste kaarten wint het spel.

Doel van het spel: Win de meeste kaarten door als eerste het juiste antwoord te geven.

1) Om de beurt spelen jij en je medespelers als verhalenvertellers. De verteller kiest een kaart uit zijn hand en geeft een hint (een woord, een zin, een lied, enz.).

Bijvoorbeeld: « Reis ».

2) De andere spelers kijken naar de kaarten in hun hand en kiezen een kaart uit die het beste past bij de hint van de verteller. Alle kaarten, ook die van de verteller, worden door elkaar geschud en open op tafel gelegd.

Iedereen mag nu raden welke kaart zij denken dat beschreven is. De verteller moet creatief zijn om te verbergen welke kaart de juiste is!

3) De spelers moeten vervolgens beslissen welke kaart van de verteller is en stemmen op die kaart. Wanneer iedereen heeft gestemd worden de punten opgeteld.

4) Punten scoren

• De verteller krijgt 0 punten wanneer alle spelers of geen van de spelers op de kaart van de verhalenverteller hebben gestemd. De andere spelers krijgen nu allemaal 2 punten.

• In alle andere gevallen krijgen de verteller en de andere spelers die juist hebben gegokt 3 punten.

• Elke speler (behalve de verteller) krijgt één extra punt per stem op zijn/haar kaart (omdat een medespeler op zijn/

haar kaart heeft gestemd).

Let op: Dit is een demo boekje. De spelletjes zijn niet waarheidsgetrouw maar geven je een goed beeld hoe het spel werkt. Veel plezier met deze proefversies!

benoemt, mag de kaart van de stapel pakken en op zijn eigen kaart leggen. Zodra de kaart is gepakt, ligt er weer een open kaart klaar met nieuwe symbolen. Speel verder totdat alle kaarten van de stapel geraden en verdeeld zijn!

Er zijn 5 verschillende mini-spelletjes die je met Dobble kunt spelen, elk met eigen regels.

Hoe win je het spel?

De speler met de meeste kaarten wint het spel.

Doel van het spel: Win de meeste kaarten door als eerste het juiste antwoord te geven.

1) Om de beurt spelen jij en je medespelers als verhalenvertellers. De verteller kiest een kaart uit zijn

hand en geeft een hint (een woord, een zin, een lied, enz.).

Bijvoorbeeld: « Reis ».

2) De andere spelers kijken naar de kaarten in hun hand en kiezen een kaart uit die het beste past bij de hint van de verteller. Alle kaarten, ook die van de verteller, worden door elkaar geschud en open op tafel gelegd.

Iedereen mag nu raden welke kaart zij denken dat beschreven is. De verteller moet creatief zijn om te verbergen welke kaart de juiste is!

3) De spelers moeten vervolgens beslissen welke kaart van de verteller is en stemmen op die kaart. Wanneer

iedereen heeft gestemd worden de punten opgeteld.

4) Punten scoren

• De verteller krijgt 0 punten wanneer

van de spelers op de kaart van de verhalenverteller hebben gestemd. De andere spelers krijgen nu allemaal 2 punten.

• In alle andere gevallen krijgen de verteller en de andere spelers die juist hebben gegokt 3 punten.

• Elke speler (behalve de verteller) krijgt één extra punt per stem op zijn/haar kaart (omdat een medespeler op zijn/

haar kaart heeft gestemd).

Dit is een demo boekje. De spelletjes zijn niet waarheidsgetrouw maar geven je een goed beeld hoe het spel werkt. Veel plezier met deze proefversies!

SPELREGELS

Doel van het spel: Verzamel de meeste kaarten!

Voorbereiding:

Schud de kaarten door elkaar en geef iedereen die mee- doet een kaart. Zorg ervoor dat deze op de kop op tafel ligt, niet spieken! Leg de overige kaarten op een stapel en plaats deze in het midden van de tafel met de symbolen

Hoe speel je het spel?

Aan het begin van het spel draait iedereen op hetzelfde moment hun kaart om. Dit is het moment dat jij en je medespelers razendsnel hetzelfde symbool moeten vinden tussen je eigen kaart en de zichtbare kaart op de stapel. Degene die als eerste het gelijke symbool vindt én benoemt, mag de kaart van de stapel pakken en op zijn eigen kaart leggen. Zodra de kaart is gepakt, ligt er weer een open kaart klaar met nieuwe symbolen. Speel verder totdat alle kaarten van de stapel geraden en verdeeld zijn!

Er zijn 5 verschillende mini-spelletjes die je met Dobble kunt spelen, elk met eigen regels.

Hoe win je het spel?

De speler met de meeste kaarten wint het spel.

Doel van het spel: Win de meeste kaarten door als eerste het juiste antwoord te geven.

1) Om de beurt spelen jij en je medespelers als verhalenvertellers. De verteller kiest een kaart uit zijn hand en geeft een hint (een woord, een zin, een lied, enz.).

Bijvoorbeeld: « Reis ».

2) De andere spelers kijken naar de kaarten in hun hand en kiezen een kaart uit die het beste past bij de hint van de verteller. Alle kaarten, ook die van de verteller, worden door elkaar geschud en open op tafel gelegd.

Iedereen mag nu raden welke kaart zij denken dat beschreven is. De verteller moet creatief zijn om te verbergen welke kaart de juiste is!

3) De spelers moeten vervolgens beslissen welke kaart van de verteller is en stemmen op die kaart. Wanneer iedereen heeft gestemd worden de punten opgeteld.

4) Punten scoren

• De verteller krijgt 0 punten wanneer alle spelers of geen van de spelers op de kaart van de verhalenverteller hebben gestemd. De andere spelers krijgen nu allemaal 2 punten.

• In alle andere gevallen krijgen de verteller en de andere spelers die juist hebben gegokt 3 punten.

• Elke speler (behalve de verteller) krijgt één extra punt per stem op zijn/haar kaart (omdat een medespeler op zijn/

haar kaart heeft gestemd).

Dit is een demo boekje. De spelletjes zijn niet waarheidsgetrouw maar geven je een goed beeld hoe het spel werkt. Veel plezier met deze proefversies!

kunt spelen, elk met eigen regels.

Hoe win je het spel?

De speler met de meeste kaarten wint het spel.

1) Om de beurt spelen jij en je medespelers als verhalenvertellers. De verteller kiest een kaart uit zijn hand en geeft een hint (een woord, een zin, een lied, enz.).

Bijvoorbeeld: « Reis ».

2) De andere spelers kijken naar de kaarten in hun hand en kiezen een kaart uit die het beste past bij de hint van de verteller. Alle kaarten, ook die van de verteller, worden door elkaar geschud en open op tafel gelegd.

Iedereen mag nu raden welke kaart zij denken dat beschreven is. De verteller moet creatief zijn om te verbergen welke kaart de juiste is!

3) De spelers moeten vervolgens beslissen welke kaart van de verteller is en stemmen op die kaart. Wanneer iedereen heeft gestemd worden de punten opgeteld.

4) Punten scoren

• De verteller krijgt 0 punten wanneer alle spelers of geen van de spelers op de kaart van de verhalenverteller hebben gestemd. De andere spelers krijgen nu allemaal 2 punten.

• In alle andere gevallen krijgen de verteller en de andere spelers die juist hebben gegokt 3 punten.

• Elke speler (behalve de verteller) krijgt één extra punt per stem op zijn/haar kaart (omdat een medespeler op zijn/

haar kaart heeft gestemd).

Dit is een demo boekje. De spelletjes zijn niet waarheidsgetrouw maar geven je een goed beeld hoe het spel werkt. Veel plezier met deze proefversies!

Doel van het spel: Win de meeste kaarten door als eerste het juiste antwoord te geven.

1) Om de beurt spelen jij en je medespelers als verhalenvertellers. De verteller kiest een kaart uit zijn

hand en geeft een hint (een woord, een zin, een lied, enz.).

Bijvoorbeeld: « Reis ».

2) De andere spelers kijken naar de kaarten in hun hand en kiezen een kaart uit die het beste past bij de hint van de verteller. Alle kaarten, ook die van de verteller, worden door elkaar geschud en open op tafel gelegd.

Iedereen mag nu raden welke kaart zij denken dat beschreven is. De verteller moet creatief zijn om te verbergen welke kaart de juiste is!

3) De spelers moeten vervolgens beslissen welke kaart van de verteller is en stemmen op die kaart. Wanneer iedereen heeft gestemd worden de punten opgeteld.

4) Punten scoren

• De verteller krijgt 0 punten wanneer alle spelers of geen van de spelers op de kaart van de verhalenverteller hebben gestemd. De andere spelers krijgen nu allemaal 2 punten.

• In alle andere gevallen krijgen de verteller en de andere spelers die juist hebben gegokt 3 punten.

• Elke speler (behalve de verteller) krijgt één extra punt per stem op zijn/haar kaart (omdat een medespeler op zijn/

haar kaart heeft gestemd).

2

stapel. Degene die als eerste het gelijke symbool vindt én benoemt, mag de kaart van de stapel pakken en op zijn eigen kaart leggen. Zodra de kaart is gepakt, ligt er weer een open kaart klaar met nieuwe symbolen. Speel verder totdat alle kaarten van de stapel geraden en verdeeld zijn!

Er zijn 5 verschillende mini-spelletjes die je met Dobble kunt spelen, elk met eigen regels.

3) Hoe win je het spel?

De speler met de meeste kaarten wint het spel.

Doel van het spel:

eerste het juiste antwoord te geven.

1) Om de beurt spelen jij en je medespelers als verhalenvertellers. De verteller kiest een kaart uit zijn

hand en geeft een hint (een woord, een zin, een lied, enz.).

Bijvoorbeeld:

2) De andere spelers kijken naar de kaarten in hun hand en kiezen een kaart uit die het beste past bij de hint van de verteller. Alle kaarten, ook die van de verteller, worden door elkaar geschud en open op tafel gelegd.

Iedereen mag nu raden welke kaart zij denken dat beschreven is. De verteller moet creatief zijn om te verbergen welke kaart de juiste is!

3) De spelers moeten vervolgens beslissen welke kaart van de verteller is en stemmen op die kaart. Wanneer

iedereen heeft gestemd worden de punten opgeteld.

4) Punten scoren

• De verteller krijgt 0 punten wanneer

van de spelers op de kaart van de verhalenverteller hebben gestemd. De andere spelers krijgen nu allemaal 2 punten.

• In alle andere gevallen krijgen de verteller en de andere spelers die juist hebben gegokt 3 punten.

• Elke speler (behalve de verteller) krijgt één extra punt per stem op zijn/haar kaart (omdat een medespeler op zijn/

haar kaart heeft gestemd).

Let op: Dit is een demo boekje. De spelletjes zijn niet waarheidsgetrouw maar geven je een goed beeld hoe het spel werkt. Veel plezier met deze proefversies!

Doel van het spel: Verzamel de meeste kaarten!

Voorbereiding:

Schud de kaarten door elkaar en geef iedereen die mee- doet een kaart. Zorg ervoor dat deze op de kop op tafel ligt, niet spieken! Leg de overige kaarten op een stapel en plaats deze in het midden van de tafel met de symbolen naar boven.

Hoe speel je het spel?

Aan het begin van het spel draait iedereen op hetzelfde moment hun kaart om. Dit is het moment dat jij en je medespelers razendsnel hetzelfde symbool moeten vinden tussen je eigen kaart en de zichtbare kaart op de stapel. Degene die als eerste het gelijke symbool vindt én benoemt, mag de kaart van de stapel pakken en op zijn eigen kaart leggen. Zodra de kaart is gepakt, ligt er weer een open kaart klaar met nieuwe symbolen. Speel verder totdat alle kaarten van de stapel geraden en verdeeld zijn!

Er zijn 5 verschillende mini-spelletjes die je met Dobble kunt spelen, elk met eigen regels.

Hoe win je het spel?

De speler met de meeste kaarten wint het spel.

Doel van het spel: Win de meeste kaarten door als eerste het juiste antwoord te geven.

1) Om de beurt spelen jij en je medespelers als verhalenvertellers. De verteller kiest een kaart uit zijn

hand en geeft een hint (een woord, een zin, een lied, enz.).

Bijvoorbeeld: « Reis ».

2) De andere spelers kijken naar de kaarten in hun hand en kiezen een kaart uit die het beste past bij de hint van de verteller. Alle kaarten, ook die van de verteller, worden door elkaar geschud en open op tafel gelegd.

Iedereen mag nu raden welke kaart zij denken dat beschreven is. De verteller moet creatief zijn om te verbergen welke kaart de juiste is!

3) De spelers moeten vervolgens beslissen welke kaart van de verteller is en stemmen op die kaart. Wanneer

iedereen heeft gestemd worden de punten opgeteld.

4) Punten scoren

• De verteller krijgt 0 punten wanneer

van de spelers op de kaart van de verhalenverteller hebben gestemd. De andere spelers krijgen nu allemaal 2 punten.

2

SPELREGELS

Doel van het spel: Verzamel de meeste kaarten!

1) Voorbereiding:

Schud de kaarten door elkaar en geef iedereen die mee- doet een kaart. Zorg ervoor dat deze op de kop op tafel ligt, niet spieken! Leg de overige kaarten op een stapel en plaats deze in het midden van de tafel met de symbolen naar boven.

2) Hoe speel je het spel?

Aan het begin van het spel draait iedereen op hetzelfde moment hun kaart om. Dit is het moment dat jij en je medespelers razendsnel hetzelfde symbool moeten vinden tussen je eigen kaart en de zichtbare kaart op de stapel. Degene die als eerste het gelijke symbool vindt én benoemt, mag de kaart van de stapel pakken en op zijn eigen kaart leggen. Zodra de kaart is gepakt, ligt er weer een open kaart klaar met nieuwe symbolen. Speel verder totdat alle kaarten van de stapel geraden en verdeeld zijn!

Er zijn 5 verschillende mini-spelletjes die je met Dobble kunt spelen, elk met eigen regels.

3) Hoe win je het spel?

De speler met de meeste kaarten wint het spel.

Doel van het spel: Win de meeste kaarten door als eerste het juiste antwoord te geven.

1) Om de beurt spelen jij en je medespelers als verhalenvertellers. De verteller kiest een kaart uit zijn hand en geeft een hint (een woord, een zin, een lied, enz.).

Bijvoorbeeld: « Reis ».

2) De andere spelers kijken naar de kaarten in hun hand en kiezen een kaart uit die het beste past bij de hint van de verteller. Alle kaarten, ook die van de verteller, worden door elkaar geschud en open op tafel gelegd.

Iedereen mag nu raden welke kaart zij denken dat beschreven is. De verteller moet creatief zijn om te verbergen welke kaart de juiste is!

3) De spelers moeten vervolgens beslissen welke kaart van de verteller is en stemmen op die kaart. Wanneer iedereen heeft gestemd worden de punten opgeteld.

4) Punten scoren

• De verteller krijgt 0 punten wanneer alle spelers of geen van de spelers op de kaart van de verhalenverteller hebben gestemd. De andere spelers krijgen nu allemaal 2 punten.

• In alle andere gevallen krijgen de verteller en de andere spelers die juist hebben gegokt 3 punten.

• Elke speler (behalve de verteller) krijgt één extra punt per stem op zijn/haar kaart (omdat een medespeler op zijn/

haar kaart heeft gestemd).

Let op: Dit is een demo boekje. De spelletjes zijn niet waarheidsgetrouw maar geven je een goed beeld hoe het spel werkt. Veel plezier met deze proefversies!

(18)

3

(19)

4

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt en het benoemt, krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MINI-SPEL

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt en het benoemt, krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt en het benoemt, krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt en het benoemt, krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt en het benoemt, krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt en het benoemt, krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

(20)

5

(21)

6

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt, benoemt het en krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt, benoemt het en krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt en het benoemt, krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt en het benoemt, krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt en het benoemt, krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

Pak ze allemaal!

Geef iedere speler 3 kaarten en zoek hetzelfde symbool op beide kaarten (dat wil zeggen: zelfde vorm, zelfde kleur, enkel

die het symbool vindt en het benoemt, krijgt de kaarten. De persoon met de

meeste kaarten wint.

MIN I-SPEL

Referenties

GERELATEERDE DOCUMENTEN

Uit het theoretisch kader is gebleken dat van de drie generaties burgerparticipatie, burgerinitiatieven veel aandacht krijgen van overheden en beleidsmakers. Hoewel deze

Als je die weghaalt, houd je de twee grijze rechthoeken over; die hebben daarom ook gelijke oppervlakte.. ad en bc zijn de oppervlakten van de grijze rechthoeken; volgens vraag

Hij wil graag samen met de kinderen lezen, maar kan geen keuze maken uit de drie boeken die hij bij zich heeft.. Hij vindt ze alle drie

Het lichaam van de redder, Jezus zelf, dat brak voor jou: wij mogen eten omdat zijn dood voor ons het leven is:.. wij zijn één, Hij

Natuurlijk doen farmaceuten voor elke nieuwe vorm van kanker weer onderzoek bij patiënten, zegt hoogleraar Uyl-de Groot, en die kosten mogen best worden... ‘Maar die kosten zijn

willen. En wie op vrijheid uit is, kan zich even niet alles gelegen laten liggen aan gelijkheid, want gelijkheid vereist van sommigen meer opofferings- gezindheid dan van anderen.

Het is de bedoeling om een diverse groep mensen bij elkaar te brengen die samen kijken naar de mogelijkheden van hun buurt?. Denk samen met de groep na over

Was mijn koningschap wel van hier, dan hadden mijn dienaren er wel voor gezorgd dat ik niet werd overgeleverd?. „U bent dus ko- ning?”,