• No results found

Firma KWEE KHE SOEI Batavia

In document M SINO 0400 (pagina 34-41)

VID.

"DOENIA, ADA SAlA POENJA."

ltoe motto dari pernikahan. • . •

lang membilang: "Doenia, ada sa;a poen;a,"

Ada bener, kaloe disitoe ada kat;intahan, lang bisa kloearken madoe dalem penghidoepann;a!

Pernikahan ada d;adi batoe-oed;ian, Pada sek41ian manoesia, lelaki dan prampoean,

.. T;inta sed;ati, datengken kaberoentoengan, T,anta palsoe tjoema datengken kapenjeselan.

11

TOE doea soeal ada djadi satoe poko dari sabelon dan

sa-\ , soedanja menikah, jang melibet-libet pada manoesia poe-nja soeal pengidoepan dan roemah-tangga.

Itoe motto dari pernikahan jang membilang: "DOENIA, ADA SAJA. POENJA" baroe bisa dirasaken madoenja, djikaloe pengidoe-pan dl. dale~ roemah-tangga - antara soeami dan istri - ada ter-dapet .ltoe dJem~atan penjamboengan jang diseboet

BISA-saling-me-~gartl dan .. saling-mempoenjai perasahan aken menanggoeng pada ltoe kewadJlban-kewadjiban jang ditjiptaken oleh adanja itoe pemi-kahan jang disertai oleh "TJINTA SEDJATI" dan oleh KASE-TIA'AN dari satoe pada jang Iaen.

Sebaliknja itoe motto baksI djadi lebih pait dan lebih getir dari amped~e, dj.ika~oe pengidoepan di dalem roemah-tangga - antara

s~eaml dan lstn - ada TERDAPET itoe djoerang pemisahan jang dlseboet TIDA-saling-mengarti dan TIDA saIing mempoenJai perasa-han aken mena~gg~eng pada itoe kewadjiban-kewadjiban jang di ada.ken oleh adanJ8 ltoe perkawinan jang dianggep soetji dan moeIia

U:-PI

meloeloe TJOEMA didasarken pada harta, kekajahan dan ka-edokan dan BOEKANNJA pada pri-boedi dan kasetiaän!

Madoen~a itoe m.otto dari pernikahan sekarang telah dirasaken oleh adanJa perkawman antara Giok-hoa dan Tiong-gie jang

dihoe-boengke~ oleh .per~n.taraännja Siauw-tok, jang dengen ichlas soeda

serak~n lapoenJa blDl-mOe?a ~ang ~asi gadis pada Tiong-gie - jang

~asklpoen ada saorang miskm, tapl ada djoedjoer dan setia - jang dJoestroe ada mempoenjai itoe harga boeat djadi soeaminja Giok-hoa.

Sedeng .Siauw-t~k sendiri, sasoedanja insjaf atas iapoenja kekli-roean-kekhroean, Jang soeda sia-siaken bebrapa prampoean dalem

PERTJOBAHANNJA PENGIOOEP AN. 59

pengidoepannja masing-masing, lantaran iapoenja perboeatan jang menoeroetin napsoe binatang, sebagimana ia telah berdjandji pada Giok-hoa boeat lindoengken itoe korban-korban dalem pengidoepan-nja, telah boektiken iapoenja djandji itoe dengen adanja itoe korban-korban poenja pengidoepan jang lebih baek: masing-masing telah di beriken satoe roemah jang tjoekoep baek dan oewang setjoekoepnja boeat marika idoep.

Sasoedanja ia beresken itoe semoea kewadjiban sebagi peneboes dosa, dan lantaran tida mempoenjai moeka lagi boeat berhadepan de-ngen pendoedoek di kota Bandoeng, kamoedian ia bersama istrinja telah brangkat ka bilangan Sumatra Timoer, di tempat mana ia aken beroeaaha dan berdagang dengen baek oentoek pengidoepannja di kamoedian hari.

Lantaran desekannja Siauw-tok, jang dikoeatken dengen soerat notaris, maoe tida maoe, dengen terpaksa Giok-hoa soeda trima pe-ngasihannja itoe bekas soeami di lahir, jang terdiri satoe roemah ge-dong berikoet pekarangannja dan sadjoembla oewang boeat

pengi-doepannja bersama-samà iapoenja soeami. ,

Itoe doea pamoeda jang sal.ing-menjinta, sekarang telah terangkat dari kamelaratan, jang marika soeda rasaken tjoekoep getir dan sengaara!

P~nghidoepan. oh I Penghidoepan . . . . Soenggoe kaoe ini sebagi bajangan.

Sabentar kaoe bikin manoesia rasaken kasengsaraän.

Sabentar lag i kaoe' bikin manoesia rasaken kasenangan.

Apatah kaoe. Penghidoepan. tida bisa dikata impian.

Boeat manoesia djadi soeatoe harepan 7

Dari kamelaratan kaoe angkat dalem kasenangan.

Tapi achimja itoe semoea djadi satoe bajangan.

"Siapa bisa doega kaloe ini hari kita bisa berkoempoel lagi, istri-'koe jang tertjinta?" kata Tiong-gie pada soeatoe hari, sasoedanja ia menika dapet tiga hari, sembari doedoek di tenga-tenganja kebon kembang melati jang sedeng siarken baoenja jang sanget haroem.

"Betoel-betoel ini doenia sebagi eatoe impian, jang sabentar serem dan sabentar menggirangken. Waktoe kita berada dalem kamiski-nan, kita rasaken itoe kamelaratan ampir sampe di poentjaknja. Da-lem keadaän jang begitoe, tida ada satoe sobat atawa familie jang JIlaoe ambil taoe, sebab doenia tjoema mengenal artinja itoe "sobat"

60 PERTJOBAHANNJA PENGIDOEPAN.

dan "familie" atas dasar dari banjaknja oewang dan harta, boekan-nja atas dasar dari pri-boedi dan kabedjikan ... "

"Soeami'koe ... " Giok-hoa tida bisa teroesken omongannja.

Ia tjoema memandang pada soeaminja dengen mata jang bersorot dan penoe dengen perasahan tjinta dan beroentoeng.

Tiong-gie lantas pelok istrinja dengen penoe perasahan jang sa-nget beroentoeng dan poeas.

"Bilanglah, istri'koe ... , jang kaoe merasa poeas dengen kita poenja keadaän sekarang?" kata lagi Tiong-gie sembari lepasken is-trinja dari iapoenja pelokan. .

"Kaoe masi belon pertjaja, soeami'koe?" saoet sang istri dengen tertawa mes em. "Akoe poenja hati TJOEMA BOEAT KAOE, djoe-ga akoe poenja djiwa dan antero pengidoepan'koe. Apatah lagi jang kaoe maoe dari akoe?. ... "

"Akoe maoe: "DOENIA, ADA KITA POENJA!", dimana kaoe djadi ratoe zonder bermakota, sedeng akoe djadi Tiangnja atawa perlindoengnja kaoe poenja diri jang akoe tjintaken dengen satoe-loesnja hati dan djiwa."

"Soeami'koe, soenggoe kaoe ini ada Sàtoe lelaki jang sedjati. Kaoe poenja ketjintaän dan kasetiaä jang tida di dasarken pada harta, ke-kajahan dan kamoeliaän doenia, ada sampe tjoekoep hoest bikin akoe bisa rasaken ini doenia sebagi SORGA... maski djoega kita bakal idoep di dalem oetan alang-beloekar. Apa goenanja itoe harta, itoe kekajahan dan itoe kamoeliaän, djikaloe pengidoepan kita ber-ada dibawa pengaroenja IBLIS dan HANTOE dari pertjidraän dan tida saling-mempoenjai perasahan aken menanggoeng dan tida sa-ling-mengarti sama adanja itoe kewadjiban-kewadjiban jang ditjip..

taken oleh adanja kita poenja pernikahan jang dianggep sanget soe-tji dan moelia. !toe praoe pernikahan jang dipadjang begitoe bagoes dan penoe dengen pengharepan-pengharepan boeat bisa sampe di itoe poelo dari kasenangan dan kaberoentoengan, hal'oes didjaga dan di djalanken dengen baek, djoedjoer dan soetji; baroelah kita bisa sam-pe pad a itoe tempat jang ditoedjoe. Sekarang kits berada di atas geloembangnja pengidoepan, dimana itoe tiang lajar ada terpegang oleh'koe dan kemoedinja ada terpimpin oleh kaoe, soeami'koe, haroes-.

lah kita berhati-hati boeat tida kesasar dan terdampar pada itoe ba-toe-batoe-karang jang atjapkali membikin praoe dari pernikahan djadi antjoer-Ieboer. Tjoema ketjintaän sedjati, kasetiaän jang soe-tji satoe pada laen dan kedjoedjoeran, jang bakal pimpin kita ka itoe tempat jang diseboet kasenangan dan kaberoentoengan. Zonder itoe,

PERTJOBAHANNJA PENGIDOEP AN. 61

soeami'koe, akoe anggep tjoema kapenjeselan dan kemasgoelan jang bakal djadi oepahnja manoesia jang tida merasa poeas dengen apa jang ada!"

"lstri'koe ... soenggoe, kaoe ini ada satoe Dewi jang ditjip-taken boeat djadi istri'koe, penghiboer'koe dan Ratoe'koe jang haroes dibela dan dilindoengin dari segala bintjana dan bahaja. Kaoe poe-nja pikiran jang moelia, kaoe poepoe-nja ketjintaän jang soetji dan ~aoe

poenja soeara, soeda menambaken pada'koe soeatoe t.enaga ~ang

tjoekoep boeat bisa pegang itoe l<emoedi dari kapal permkaha? ~~~g sekarang kaoe seraken dibawa akoe poenja tenaga dan kapertJaJaan.

Akoe berdjandji, aken lakoeken itoe semoea prenta - asal sadja

"prenta" itoe dikaloearken dari kaoe sendiri poenja moeloet dan soeara jang begitoe merdoe dan moelia ... !"

Siapatah jang tida mengiler sama pengidoepan jang manis da~i

itoe doea boeroeng merpati, jang sekarang sedeng rasaken madoenJa pernikahan dan pengidoepan?

Satoe pepata Ing&7is ada bHang:

~ ,A

good wife and health, are a man's best wealth" . . (Satoe istri jang baek dan jang sehat, adalah saorang Ielaki poenJa

poesaka jang paling baek.)

Sebaliknja satoe 'istri jang tida baek dan tida sehat, adalah sebagi djoega orang lelaki poenja iblis dan noraka!

Dengen adanja itoe pengidoepan jang sekarang sedeng di rasaken oleh Giok-hoa dan Tiong-gie jang soeda djadi soeami·istri jang saling menjints, saling-mengarti dan saling merasa mempoenjai kewadji-ban boeat sama-sama pikoeI pengidoepannja, marika soeda bisa da-pet rasaken madoenja pernikahan dan pengidoepan sedjati, jang tida bisa dibeli dengen harta dan kekajahan.

Sebaliknja Boo-djie, itoe 'nt jek jang kedjem, jang soeda goenaken kaeilokannja Giok-hoa boeat kaoentoengan diri sendiri, achirnja ia moesti mati lantaran oewang.

Dan Giok-hoa jang tida mengoetamaken oewang, harta dan keka-jahan sebagi Allahnja pengidoepan, achirnja telah bisa sampe di itoe poelo jang diseboet KASENANGAN dan KABEROENTOENGAN bersama-sama soeaminja, jang maski di achirnja marika moesti poe-lang ka asalnja, jaitoe: LOBANG KOEBOERAN!

Boekannja oewang, harta dan kekajahan jang bisa bikin manoesia djadi dapetken perasahan beroentoeng dan sen~ng dalem bathin,

ta-62 PERTJOBAHANNJA PENGIDOEP AN.

pi pri-boedi dan kabedjikan atas dasar trima apa jang ada - jang di sertaken dengen tjinta sedjati dan setia satoe sama laen - jang bisa bikin manoesia bisa rasaken beroentoengnja idoep di doenia.

Sampe di sini saja rasa soeda tjoekoep boeat toetoerken itoe pengi-doepan jang sebagi djoega bajangan. dan sebagi penoetoep saja ha-toerken Compliments pada sekalian pembatja lelaki dan prampoean.

Laen pengidoepan manoesia, saja nanti toetoerken di laen boekoe, jang sekarang saja sedeng toelis dengen kalimat: BAJANGAN DARI NORAKA.

TAM A T.

PENOE NASEHAT DAN SARI-SARI JANG BAEK begitoelah adanja karangannja Toean Kwee Kheng Liong, satoe pe-ngarang roman jang toelisannja sanget disoekai oleh sekalian pem-bat ja, maka apabila Toean ingin dapetken penghiboeran, nasehat, bajang-bajangan pengidoepan berhoeboeng dengen tjinta dan penga-roenja harta doenia, batjalah boekoe-boekoe jang terseboet di bawa ini:

"AER.MATA!" Satoe tjerita jang soenggoe menarik hati, l'ame, diloekisken kasenangan dan kamelaratan berganti-ganti. Di ini tje-rita Pembatja aken bisa bajangken dengen djitoe apa artinja "AER MATA!"

"AER-MATA" ada saroepa benda jang sanget berpengaroe dalem kalangan pengidoepan antara swami-istri, roemah-tangga, teroetama dalem doenia pertjintaän jang sering dirasaken dengen penoe ke-masgoelan, kapenjeselan dan kasengsaraän jang tida mengenal wa-tes.

KOETOEKANNJA ALLAH. Ditjeritaken satoe pamoeda harta-wan jang sombong soeda bisa reboet orang poenja istri jang tida se-tia sama swaminja, tapi aehirnja itoe 2 binatang jang beroepa ma-noesia dapet koetoekan dan Allah!

Drukkerij KWEE KHE SOEI, Batavia.

KASEHATAN ORANG PRAMPOEAN

ada bergantoeng atas perhatiannja orang lelaki jang mendjadi swa-mi atawa orang toea, kerna kebanjakan orang-orang prampoean soeka menanggoeng sakit zonder kasi taoe pada iapoenja swami of ajah, tertamba lagi kadangkali ia ada merasa maloe boeat njataken.

. Ma.ka orang leIaki sebagi swami of ajah haroes perhatiken

kaseha-tannja iapoenja istri of anak prampoean, kerna kewadjibannja orang lelaki boekan sadja misti mendjadi tiang roemah-tangga, mentjari pengidoepan boeat seantero familienja, tetapi poen ia haroes perhati-ken kasehatannja iapoenja familie sedalem roemah. Kita perloe bentet ini keadaän, oleh kerna saoemoemnja di kalangan bangsa Tionghoa ada pandang oewang ada lebih berharga dari kewarasan:

kaloe marika rasaken koerang enak sedikit, iaorang pikir sadja boleh ditinggal diam, lantaran sajang kaloear oewang boeat beli obat jang moesti dipake boeat semboeken penjakitnja, tetapi hal itoe ada seba-liknja dengen bangsa Europa: Marika anggep kewarasan badan ada jang paling perloe dan apabila marika rasaken badan koel'ang senang, iaorang lantas perloeken tjari obat, kerna menoeroet marika poenja anggepan jang sanget betoei: Oewang gampang ditjari, djika kewa-lasan badan sehat, semantara kaloe kewal'asan badan terganggoe, boekan sadia tida bernapsoe boeat bekerdja, tetapi poen itoe ada siksahan idoep.

Apa goena ada mempoenjai banjak oewang, kaloe badan sakitan!

Pepata poen ada kata: "Kasehatan ada harta jang paling beaar dalem ini doenia!"

Poen ada laen kekliroean di antara bangsa Tionghoa, jalah marika kebanjakan berobat dengen tida sabaran. Marika barep sekali ma-kan obat, lantas mendjadi semboe sama sekali, maski penjakitnja ada berat. Sedikit sekali jang bisa pik ir baboea penjakit ada ber-laenan di masing-masing poenja toeboe, semantara ada penjakit jallg

lJerat dan ada jang enteng. Semboenja penjakit djoega dengen

ma-kan obat ada bergantoeng dengen enteng of beratnja penjakit itoe:

Penjakit jang berat semboenja tentoe ada lebih lama dari pada pe-njakit enteng jang kaloe kena obat jang mandjoer tentoe lantas djadi semboe.

Orang perloe koedoe perhatiken, apa obat jang dimakan ada me-ngasi rerasahan baekan of tida. Djika obat jang dimakan membri l'asahan apa-apa, jang menoendjoeken semboenja itoe pelljakit, ha-roes itoe obat dimakan teha-roes sampe dapetken semboe sama sekali.

Poen soesa dikasi mengartinja pada kebanjakan orang Tionghoa: ka-pan soeda berobat dengen l'oepa-roepa obat tida bisa semboe atawa oleh kema penjakitnja ada berat, iaOl'ang kira dengen satoe flesch obat sadja, penjakit itoe bisa lantas semboe sama sekali, dan tida pi-kir satoe orang bisa semboe dengen pake satoe flesch obat sadja,

se-mantara jang laen koedoe pake of makan obat sampe 3 of 4 flesch atawa lebih boeat dapetken kasemboean sama sekali, inilah ada ber-gantoeng sama satoe-satoe poenja badan of beratnja penjakit.

Maka apabila Toean ingin dapetken obat-obat boeat roepa-roepa pe-njakit, soekalah Toean minta ketrangan pada CBEl\flCALIENHAN-DEL KWEE KHE SOEI, MOLEN VLIET WEST 181 BATAVIA.

Dengen girang kita soeka membantoe tjariken obat jang soeroep hoeat Toean atawa Toean boleh pili sala satoe obat boeat Toean poe-nja pepoe-njakit dari kita poepoe-nja Prijs-courant obat·obat jang dikirirn-ken gratis pada siapa jang ada minta dan ada kaperloean, tjoema sadja kita harep, apabila Toean trima kita poenja prijs-courant pada waktoe tida ada kaperloean, soekalah Toean djangan sia-siaken, ha-nja soekalah Toean simpen dengen baek of perserahken pada sala satoe Toean poenja kenalan, boeat mana terlebih doeloe kita hatoer-ken banjak trima kasi.

Soepaja djangan terlaloe melantoer, baek kita balik kombali pada soeal kasehatan jang orang lelaki perloe perhatiken terhadep kase-hatannja marika poenja roemah-tangga. Apabila orang prampoean rasaken badan lesoe, moekanja poet jet, badan semingkin koeroes, awas Toean! Bisa djadi penjakit kapoetian moelain serang padanja.

Maka marika haroes lantas makan obat kapoetian jang tida ada ban-dingannja lagi, soeda terpoedji di antero tempat. jaitoe:

SPECIAAL PEKTAIJ PILL dari Hoofdagent KWEE KHE SOEI BATAVIA.

Special Pektaij PiU jang terseboet di atas, boekan sadja soeda ber-oleh riboean soerat poedjian, tetapi poen Radja Obat itoe soeda sem-boeken riboean orang prampoean dari penjakit kapoetian jang soeda poeloean taon, dan jang orang soeda tida ada harepan boeat seboeken, maka Special Pektaij PiU ada penoeloeng besar boeat orang pram-poean.

. Boeat mendjaga Kapoetian djangan sampe deketken pada orang prampoean, maka njonja-njonja dan nona-nona saban boelan perloe makan ini obat saminggoe lamanja, soepaja terdjaoe dari penjakit kapoetian dan badan djadi seger, gemQek. moeka bertjahja, namba.-ken kaeilokan, kagesitan, katjerdikan.

Hargs per flesch dari 200 pil f 6.-laen ongkos kirim.

Kaloe pesen sekalian dengen kirimken oewang lebih doeloe:

6 flesch satoenja harga f 5.50 djadi f 32.50.

1 2 " .. " " 5.- " ,,60.-.

Hargs di atas semoea belon teritoeng ongkos kirim dan pesenall haroes disertai oewang lebih doeloe berikoet ongkos kirim.

Hoofddepot "SPECIAL PEKT AIJ PILL"

ChemieaJiënhandel KWEE KHE SOEI, Bataviar

Sssssssssst ! LÎjangan riboet!!!!!

--Lebi baek tantes pesen boeko. ~ tj erita jang orang begitoe gemarken dan meno~ >l"bL~?e tida

sa-baran atas terbitnja ini boekr Ie I Sekarang kita broentoeng bisa te,,'bitken

boe-:-: koe itoe, jaihOe :-:

(qffi~~'

+ .

1"t yt~

~~ ~ '10 KOEBO~R" ~

5atoe tjerita me-nank hati, bener soeda i;!'djadian di Batavia, J:'''ng ada menggeng-gem begitoe ba-njak resia-resia jang soeHt prihal pertjintahan resia napsoe birahi.

perhoeboengan resia . . . , hingga begitoe digemarken ol eh semoea pendoe-doek kota Bata-via dan daerah-nja, hingga ini resia teroear di-loear Batavia, antero Indonesia.. . .. Tinggal orang-orang jang tida ketahoei ini tjerita tentoe kaloe denger orang me-ngomong bisik-bisik menjeritaken dan mendengerk.en dengen gegetoen dan tert~wa b~rkakakk~n. boeat resl.a-resia pertjintahan jang ada dl dalem mI boekoe tje-rita. Maka kaloe Toean djoega gegetoen kepen gen taoe ini tjerita, baek silahken lekas pesen, sebab

am-pir terdjoeal abis. .

1 Stel tamat tertjitak kertas aloes dan omslag bergambar f 4.- .

Boekhandel KWEE KHE SOEI, BATA VIA.

..

I

" 2.

n®0U~ I~~

NASEHAT.NASEHAT DA.N PENGOENDJOEK DJA·

LAN BOEAT TOEAN POENJA PENGIDQEP AN DAN ~:ASENANGAN.

Tida-boleh-tida t ""o(>'an misti lantas bat ja dan pe~eil 1 djilid boekoe Kebang,"{ahan Tionghoa dari ini djemant

S N MIN CRU I ' .

oleh Dr. S~ JN YAT-SEN.

1 djilid compleet, fort. laat besar, tebelnja 300 pagina, ',ertjitak atas kerta aloe~. \poeti jang tebel, ter alin dalem .)!lhasa Melajoe jang gamp.:. ilg dimengarti, karangan

.:nrik, terang dan r;ngker.:" omslag bergamPar, terdjilid ÄOblit carton, harga tjoen ....

f

5.- laen ongkos kirim.

San Min Chu I n~;.!gen sasoenggoenja ada Boekoe Ke·

bangsahnn Tiol-;Su~ dari ini djeman. San Min Chu I bisa menarik sa5n,~atoe pembatja, saolah-olah ada tenaga retlia dengen l..:.èkoeatan besi-bl'ani boeat tarik orang·orang aken bll~.Ja 1toe beroelang-oelang dengen penoe kagoembirahan,

perhatiken isi1'J.ja dengen seantero pikiran dan tjoba goe- ~~

naken sari-sari jaug baak dalem kita poenja pengidoepan. 1 Last but 'not least, San Min Clul I, itob Tiga Poko·Haloean

II

dari RaJllt, ada laksana satoe center dengen penerangan jang gilang-goemilang, penerangan mana dipoeterin de·

I

;, ngen djitoe di antero fatsal-fabal pengidoepan manoesia jang ma i gelap-goelita boeat orang-orang jang masi enak

,.!

tidoer of poeles dengen njenjak zonder ketahoei, begimana soesa dan soeker marika misti bereboet tjari pengidoepan ~

di kamoedian hari.

J;

Sasoedanja Toean ketahoei, begimana berfaeda adanja

'l

San Min Chu I boeat Toean, apatah Toean ti. ~ poenja pengrasahan aken ketahoei riwajatnja itoe orang ~lia jang telah membooang banjak tempo, tenaga, kewarasan bàdan boeat djadiken San Min Cha I, jaitoe Dr. Sun Yat-Sen almathoem. Ap h Toean belon insjaf, jang Toean djoega perloe bat'ja boekoe RIWAJATNJA Dr. SUN YAT-SEN, boekoe mana sama penting dan berfaedahnja sepe~i San Min Chu I? Maka djangan ajal, pesenlah dengtm si-gra I djilid

Rl W A JAT N J A Dr. SU

li

Y A T-S EN.

Tertoelis oleh TAI';- BOEN KIM.

Khong-tjoe ada Nabi dari Tiongkok koeno, adalab Dr.

Sun Nabi dari Tion!!lok jang Baroe! Dari itoe segala orang pf.:-loe sekll~: dapet taoe apa riwajatnja, teroetama boeat bangsa ':lOnghoa sendiri di ini abad ka-XX.

I djilld tamat, formaat besar, terbias dengen banjak

"'ambar dari dinasatnja Dr. Sun, harga tjoema J 3.-laen -..ko kirim.

t

IUCttADICóDf 10.:01 Of \Il .... UItO OUtOltO C/oIoVAGfO fnf 011

.-,-. ' . . . .:: i' ... .

.

.' .' . " : : ' , : .' . . '.' . ." .: ' .. -:', . . . : . . ' . ....t.:

In document M SINO 0400 (pagina 34-41)