• No results found

Loop  naar  de  Speler  toe,  zodra  de  Speler  zijn  blaadje  omhoog  houdt.    

                     

Ronde  2  

Deze  ronde  bestaat  uit  twee  beurten.  Het  spel  wordt  gespeeld  op  dezelfde  manier  als  de   oefenronde.    

De  klas  zal  deze  ronde  worden  gesplitst  in  twee  groepen.  De  ene  groep,  de  “Spelers”,  zullen  het  spel   spelen  terwijl  de  andere  groep,  de  “Toeschouwers”,  meekijken.    Zie  hieronder:  jij  bent  Toeschouwer   tijdens  deze  ronde.  Spelers  blijven  zitten  waar  zij  nu  zitten.  Toeschouwers  lopen  straks  in  stilte  naar   de  Speler  aan  wie  zij  zijn  toegewezen.    

 

Let  op:  de  Speler  bepaalt  het  inzetbedrag  en  de  symboolkeuze  of  getal  of  plaatjeskeuze.  Alleen  de  

Speler  mag  de  keuzes  op  het  winstformulier  invullen.  Het  geld  dat  wordt  verdiend  tijdens  deze  ronde   is  alleen  voor  de  Speler  bestemd.  Tijdens  deze  ronde  mag  er  niet  worden  gepraat.  Als  je  een  vraag   over  het  spel  hebt,  steek  dan  alsjeblieft  je  hand  op.    

 

Jij  bent:    

TOESCHOUWER  bij  SPELER  19  

Loop  naar  de  Speler  toe,  zodra  de  Speler  zijn  blaadje  omhoog  houdt.    

                     

Ronde  3  

Deze  ronde  zal  hetzelfde  verlopen  als  de  vorige  ronde.  Deze  ronde  bestaat  weer  uit  twee  beurten.   Elke  beurt  heb  je  2  euro  om  mee  te  spelen.  Op  de  aangehechte  winstformulieren  kan  je  je  

inzetbedrag  (0,  10,  20,…,  190,  200  eurocent),  je  symboolkeuze  of  je  getal    of  plaatjeskeuze  aangeven.     De  klas  zal  worden  gesplitst  in  twee  groepen:  Toeschouwers  en  Spelers.  Zie  hieronder:  jij  bent  een   Speler  tijdens  deze  ronde.  Twee  Toeschouwers  zullen  straks  naar  jou  toekomen  en  meekijken  tijdens   deze  ronde.  

 

Let  op:  de  Speler  bepaalt  het  inzetbedrag,  de  symboolkeuze  of  de  getal  of  plaatjeskeuze.  Alleen  de  

Speler  mag  de  keuzes  op  het  winstformulier  invullen.  Het  geld  dat  wordt  verdiend  tijdens  deze  ronde   is  alleen  voor  de  Speler  bestemd.  Tijdens  deze  ronde  mag  er  niet  worden  gepraat.  Als  je  een  vraag   over  het  spel  hebt,  steek  dan  alsjeblieft  je  hand  op.    

Jij  bent:          

SPELER  29

   

Houd  dit  blaadje  nu  in  de  lucht  zodat  de  Toeschouwers  jou  

kunnen  vinden.

                   

KLAS  1   Stoelnummer:…   Winstformulier   RONDE  3   Inzetbedrag     (in  eurocent)  

Symboolkeuze   Getal    of  plaatjes  keuze   1ste  beurt   …..  

  …..  

 

Als  je  je  keuze  hebt  gemaakt,  zal  je  winstformulier  worden  opgehaald.  Vergeet  niet  je  stoelnummer   in  te  vullen  (rechts  bovenaan).  

              KLAS  1   Stoelnummer:…   Winstformulier   RONDE  3   Inzetbedrag     (in  eurocent)  

Symboolkeuze   Getal    of  plaatjeskeuze   2de  beurt   …..  

  …..  

 

Als  je  je  keuze  hebt  gemaakt,  zal  je  winstformulier  worden  opgehaald.  Vergeet  niet  je  stoelnummer   in  te  vullen  (rechts  bovenaan).  

Ronde  3  

Deze  ronde  zal  hetzelfde  verlopen  de  vorige  ronde.  Deze  ronde  bestaat  weer  uit  twee  beurten.  De   klas  zal  worden  gesplitst  in  twee  groepen:  Toeschouwers  en  Spelers.  Zie  hieronder:  jij  bent  

Toeschouwer  tijdens  deze  ronde.  Toeschouwers  lopen  zo  in  stilte  naar  de  Speler  aan  wie  zij  zijn   toegewezen.    

 

Let  op:  de  Speler  bepaalt  het  inzetbedrag,  de  symboolkeuze  of  de  getal    of  plaatjeskeuze.  Alleen  de  

Speler  mag  de  keuzes  op  het  winstformulier  invullen.  Het  geld  dat  wordt  verdiend  tijdens  deze  ronde   is  alleen  voor  de  Speler  bestemd.  Tijdens  deze  ronde  mag  er  niet  worden  gepraat.  Als  je  een  vraag   over  het  spel  hebt,  steek  dan  alsjeblieft  je  hand  op.    

Jij  bent:    

TOESCHOUWER  bij  SPELER  2

 

Loop  naar  de  Speler  toe,  zodra  de  Speler  zijn  blaadje  omhoog  houdt.    

Ronde  3  

Deze  ronde  zal  hetzelfde  verlopen  de  vorige  ronde.  Deze  ronde  bestaat  weer  uit  twee  beurten.  De   klas  zal  worden  gesplitst  in  twee  groepen:  Toeschouwers  en  Spelers.  Zie  hieronder:  jij  bent  

Toeschouwer  tijdens  deze  ronde.  Toeschouwers  lopen  zo  in  stilte  naar  de  Speler  aan  wie  zij  zijn   toegewezen.    

 

Let  op:  de  Speler  bepaalt  het  inzetbedrag,  de  symboolkeuze  of  de  getal    of  plaatjeskeuze.  Alleen  de  

Speler  mag  de  keuzes  op  het  winstformulier  invullen.  Het  geld  dat  wordt  verdiend  tijdens  deze  ronde   is  alleen  voor  de  Speler  bestemd.  Tijdens  deze  ronde  mag  er  niet  worden  gepraat.  Als  je  een  vraag   over  het  spel  hebt,  steek  dan  alsjeblieft  je  hand  op.    

Jij  bent:    

TOESCHOUWER  bij  SPELER  2

 

Loop  naar  de  Speler  toe,  zodra  de  Speler  zijn  blaadje  omhoog  houdt.  

Ronde  4  

Het  spel  wordt  op  dezelfde  manier  gespeeld  als  vorige  ronde,  maar  tijdens  deze  ronde  ben  jij  Speler   en  zal  je  advies  krijgen  van  de  Toeschouwers  die  aan  jou  zijn  toegewezen.  De  Toeschouwers  geven   op  het  adviesformulier  aan  welke  keuzes  zij  zelf  zouden  maken.  Het  advies  zal  je  zo  op  een  blaadje   van  de  Toeschouwers  overhandigt  krijgen.    

Deze  ronde  bestaat  weer  uit  twee  beurten.  Elke  beurt  heb  je  2  euro  om  mee  te  spelen.  Op  de   aangehechte  winstformulieren  kan  je  je  inzetbedrag  (0,  10,  20,…,  190,  200  eurocent),  je   symboolkeuze  of  getal    of  plaatjeskeuze  aangeven.  

Let  op:  de  Speler  bepaalt  het  inzetbedrag,  de  symboolkeuze  of  de  getal    of  plaatjeskeuze.  Alleen  de  

Speler  mag  de  keuzes  op  het  winstformulier  invullen.  Het  geld  dat  wordt  verdiend  tijdens  deze  ronde   is  alleen  voor  de  Speler  bestemd.  Tijdens  deze  ronde  mag  er  niet  worden  gepraat.  Als  je  een  vraag   over  het  spel  hebt,  steek  dan  alsjeblieft  je  hand  op.    

Jij  bent:        

SPELER  12

   

Houd  dit  blaadje  nu  in  de  lucht  zodat  de  Toeschouwers  

jou  kunnen  vinden.    

             

KLAS  1   Stoelnummer:…   Winstformulier   RONDE  4   Inzetbedrag     (in  eurocent)  

Symboolkeuze   Getal    of  plaatjes  keuze  

1ste  beurt   …..  

  …..  

 

Als  je  je  keuze  hebt  gemaakt,  zal  je  winstformulier  worden  opgehaald.  Vergeet  niet  je  stoelnummer   in  te  vullen  (rechts  bovenaan).  

            KLAS  1   Stoelnummer:…   Winstformulier   RONDE  4   Inzetbedrag     (in  eurocent)  

Symboolkeuze   Getal    of  plaatjes  keuze  

2de  beurt   …..  

  …..  

 

Als  je  je  keuze  hebt  gemaakt,  zal  je  winstformulier  worden  opgehaald.  Vergeet  niet  je  stoelnummer   in  te  vullen  (rechts  bovenaan).  

   

Ronde  4  

Het  spel  wordt  op  dezelfde  manier  gespeeld  als  ronde  2  en  3,  maar  tijdens  deze  ronde  ben  jij   Toeschouwer  en  mag  jij  advies  geven  aan  de  Speler  aan  wie  jij  bent  toegewezen.  Op  het    

adviesformulier  hieronder  kun  je  aangeven  welke  keuzes  jij  zelf  zou  maken.  Als  jij  het  formulier  hebt   ingevuld  mag  je  naar  de  aan  jouw  toegewezen  Speler  lopen  en  dit  formulier  aan  hem  of  haar  geven.   Jij  zult  meekijken  tijdens  deze  ronde.    

Let  op:  de  Speler  bepaalt  het  inzetbedrag,  de  symboolkeuze  of  de  getal    of  plaatjeskeuze.  Alleen  de  

Speler  mag  de  keuzes  op  het  winstformulier  invullen.  Het  geld  dat  wordt  verdiend  tijdens  deze  ronde   is  alleen  voor  de  Speler  bestemd.  Tijdens  deze  ronde  mag  er  niet  worden  gepraat.  Als  je  een  vraag   over  het  spel  hebt,  steek  dan  alsjeblieft  je  hand  op.    

  KLAS  1   Stoelnummer:…   Adviesformulier   RONDE  4   Inzetbedrag     (in  eurocent)  

Symboolkeuze   Getal    of  plaatjeskeuze  

1ste  beurt   …..     …..   2de  beurt   …..     …..     Jij  bent: